Poziv na predavanje 21.2. u 17h, “Napadaj panike – kako ga prepoznati i kako ga prevladati”

Povodom 12. Tjedna psihologije prof. Danijela Bučević, psihologinja Poliklinike Aviva održat će predavanje za građanstvo u četvrtak, 21. veljače, u 17.00 sati u Poliklinici Aviva, na temu “Napadaj panike – kako ga prepoznati. Svi zainteresirani dobro su došli. 🙂

Napadaj panike stanje je intenzivnog straha ili nelagode koja obično traje 20ak minuta nakon čega je osoba fizički i psihički totalno iscrpljena i malaksala.

Fizički simptomi koji se mogu javiti tijekom napadaja su: lupanje srca, ubrzan puls, znojenje, drhtanje, tresenje, osjećaj nedostatka zraka i gušenja, bol ili nelagoda u prsima, osjećaj vrtoglavice, nestabilnosti, ošamućenosti ili nesvjestice, mučnina ili želučane tegobe, navale osjećaja topline ili hladnoće, parestezije (osjećaj umrtvljenosti ili bockanja). Obzirom da se radi o simptomima koji se obično povezuju s teškim fizičkim bolestima, napadaj panike praćen je osjećajem životne ugroženosti koji može uključivati strah od infarkta, moždanog udara, gubitka kontrole, ludila i smrti.

Osobi koja proživljava napadaj panike djeluje nevjerojatno da tako intenzivni simptomi nisu rezultat neke teške bolesti, da neće ostaviti neke teže posljedice po njeno zdravlje i/ili da ona sama može na njih utjecati. Često čak niti povoljni nalazi opsežne medicinske obrade nisu dovoljni da bi se osoba umirila i prestala strahovati za vlastito zdravlje. Osobi koja je doživjela napadaj panike teško je zamisliti da nešto tako neugodno zapravo nije opasno! I da, u pravilu – strahuje od novog napadaja, čime upada u začarani krug….

Sadržaj ovog predavanja bit će usmjeren na prepoznavanje simptoma i mehanizama nastanka napadaja panike, te kako na njih djelovati po principima bihevioralno – kognitivne terapije.

Strah se hrani neznanjem – oduzmimo mu tu hranu zajedno!

Prijavite se do 20. veljače 2019. na besplatno predavanje i doznajte sve o navedenoj temi.

Broj prijava je ograničen, ulaz je slobodan, za više informacija obratite nam se na tel. 01/ 4693 111 ili na email: info@poliklinika-aviva.hr