Vera Rakić

dr. med . specijalist radiologije, subspecijalist ultrazvuka

Vera, Rakić, dr. med . specijalist radiologije, subspecijalist ultrazvuka

Diplomirala sam na Medicinskom fakultetu u Zagrebu. Staž je odradila u Neuropsihijatrijskoj bolnici “Dr  Ivan Barbot” u Popovači i položila stručni ispit 1984.Radno iskustvo stječe radeći kao liječnik opće medicine u Domu zdravlja  Banja Luka, Domu zdravlja Laktaši i Domu zdravlja Bosanska Kostajnica, kao liječnik na specijalizaciji iz radiologije u RO Regionalni medicinski centar Bihac, BiH, potom u Bolnici za plućne bolesti, TBC i kronične bolesti u Novom Marofu gdje je nastavila raditi kao liječnik na specijalizaciji iz radiologije.  Specijalistički staž obavila je na Zavodu za radiologiju KB ” Dr Ozren Novosel” u Zagrebu i položila specijalistički ispit iz radiologije 1989. Do 1993. radila je u Bolnici za plućne bolesti , TBC i kronične bolesti u Novom Marofu kao liječnik specijalist radiolog, voditelj RTG odjela.Od 1993. radi kao specijalist radiologije u Klinici za traumatologiju Zagreb koja je od 2010. dio KBC Sestre milosrdnice. Položila je subspecijalistički ispit iz uže specijalizacije radiologije – ultrazvuka, 2016. Od 2000. godine jedna je od voditelja Tečaja iz osnova muskuloskeletnog ultrazvuka u Klinici za traumatologiju, u okviru trajne medicinske izobrazbe, a koji je odobren od Hrvatske liječničke komore.

Usluge

Icon_Telephone