Vi ste ovdje > Odjeli i liječnički pregledi > Odjeli > Dermatologija

Dermatologija

DERMATOLOGIJA Ako ste primijetili mrlje na koži, smetaju Vam vidljive kapilare, želite se riješiti bradavica ili jednostavno želite savjet vezano uz promjene na Vašoj koži, obratite se za pomoć našoj specijalistici dermatologije i venerologije. Usluge koje nudimo:

• Dermatološki pregledi (kože, sluznica i vlasišta), savjetovališta za djecu i odrasle
  • Dermoskopski pregled madeža
  • Uklanjanje bradavica i drugih dobroćudnih promjena na koži (kolodij, krioterapija, elektrokoagulacija ili drugim metodama ovisno o vrsti i lokalizaciji promjena)
  • Liječenje akni uz individualni pristup lokalnom i sistemskom terapijom
  • Venerologija- otkrivanje i liječenje spolno prenosivih bolesti, odstranjivanje kondiloma u lokalnoj anesteziji, metodama koje ovise o lokalizaciji i veličini promjene, uzimanje obriska za dokazivanje Chlamydia trachomatis, Ureaplasma urealyticum, Mycoplasma hominis i ostalih spolno prenosivih bolesti i infekcija, uzimanje ekskohleata radi HPV DNA tipizacije (visoki rizik)

Estetska dermatologija:

1. Fileri – ispunjavanje bora hijaluronskom kiselinom
  2. Laser tretman vaskularnih lezija – namijenjen  uklanjanju vaskularnih lezija (vene i kapilare na nogama, kapilare na licu, spider nevusi i “cherry agiomi”)
  3. Laser Genesis – namijenjen  uklanjanju plitkih bora, sužavanju širokih pora i suzbijanju crvenila kože lica te korekciji ožiljaka
  4. Laserska epilacija – redukcija neželjenih dlačica za sve tipove i boje kože na svim dijelovima tijela uključujući lice, prsa, leđa, ruke i noge

Moja lista pregleda (0)

Vaša lista liječničkih pregleda* je prazna. Kako biste dodali liječnički pregled u listu, odaberite ga klikom na “Dodaj na listu pregleda.

*Lista pregleda služi kao informativni izračun. Dodavanjem na listu pregleda, ne naručujete se na pregled.

Ukupna cijena:

Naruči se

Liječnici i osoblje odjela

dr. med. Jane Basarovski
specijalist dermatovenerologije
dr. med. Jane Basarovski
prim.  Mirjana Gotovac Mustač
dr. med. liječnik specijalist dermatologije i venerologije
prim. Mirjana Gotovac Mustač
Zdenka Zorić
dr.med. specijalistica dermatologije i venerologije
Zdenka Zorić