Vi ste ovdje > Odjeli i liječnički pregledi > Odjeli > Gastroenterologija

Gastroenterologija

Probavni sustav je skup organa koji organizmu probavom i apsorpcijom hranjivih tvari daje potrebnu energiju. Gastroenterološki problemi su u današnjem užurbanom svijetu sve učestaliji. Način i navike u prehrani, dodaci prehrani te način proizvodnje prehrambenih namirnica, utječu u značajnoj mjeri na zdravlje probave i izazivanju funkcionalne bolesti pa i bolesti koje direktno oštećuju integritet probavnog trakta.

Jeste li znali?

• Karcinom debelog crijeva drugi je po učestalosti kod osoba oba spola te se godišnje u Hrvatskoj otkrije oko 2000 novih slučajeva.
  • U svrhu ranog otkrivanja karcinoma i promjena koje mogu prethoditi pojavi zloćudnog tumora, svim osobama starijim od 50 godina preporuča se preventivna kolonoskopija.
Ako i Vi imate problema sa gastrointestinalnim traktom, Poliklinika Aviva je pravo mjesto za rješavanje problema. Nevolje s Vašim probavnim sustavom su u žarištu interesa našeg gastroenterologa, koji je specijaliziran za dijagnostiku i liječenje poremećaja probavnog trakta, kao što su: bolesti jednjaka, želuca, tankog i debelog crijeva te jetre i gušterače.
  • Obavite pregled gastroenterologa!
  • Preventivna kolonosokopija može spasiti život!

Liječnici i osoblje odjela

Darko Ilijaš
dr.med., spec.interne medicine, gastroenterolog
Darko Ilijaš