Vi ste ovdje > Odjeli i liječnički pregledi > Odjeli > Ginekologija

Ginekologija

Ginekologija Poliklinike Aviva uz stručno savjetovanje tima specijalista ginekologa nudi najbolje uvjete za pravilnu analizu, dijagnostiku i liječenje. Suvremeno opremljena ambulanta ginekologije i opstetricije obavlja preventivne i dijagnostičko terapijske usluge u cilju očuvanja i unapređenja zdravlja žena svih dobi. U Poliklinici Aviva odjel ginekologije opremljen je najsuvremenijim dijagnostičkim uređajima. Naša posebnost se ogleda i u individualnom pristupu svakoj pacijentici u cilju kvalitetnog i povjerljivog odnosa.  Suradnja s drugim medicinskim djelatnostima unutar Poliklinike ključan je faktor u dijagnosticiranju i prevenciji bolesti.

Odjel ginekologije i različite usluge

Ponuda ginekoloških pregleda Poliklinike Aviva obuhvaća nekoliko različitih tipova pregleda i analiza uz pomoć kojih će se moći uspostaviti najbolja dijagnoza. Pored kontrolnog pregleda, neizostavan segment u dijagnosticiranju predstavlja PAPA test kao i ultrazvučni pregled koji se radi uz dogovor i preporuku liječnika. PAPA test predstavlja citološku analizu i preporuka je liječnika raditi ovaj test na svakih šest mjeseci, a obavezno jednom godišnje za optimalnu kontrolu. UZV vaginalnom sondom je dio redovitog ginekološkog pregleda. UZV je izrazito važan u obradi steriliteta, dijagnoze proširenih jajovoda, za praćenje ovulacije, kao i u dijagnostici intrauterine trudnoće i u praćenju rasta i razvoja fetusa u ranoj trudnoći. Izolacija i identifikacija uzročnika infekcije rodnice moguća je uz pomoć analize cervikalnih briseva. Bris cerviksa ili vrata maternice uspješno dijagnosticira različite vrste infekcija poput klamidije, infekciju humanim papiloma virusima (HPV), ali i druge učestale gljivične infekcije.

Uredno praćenje trudnoće podrazumijeva redovite ginekološke preglede, a stručni i ljubazni tim Poliklinike Aviva posvetit će vam se u potpunosti. Uslijed pojave posebnih simptoma ili u određenoj dobnoj granici, trudnicama će biti pruženi najbolji savjeti za daljnje pretrage kako bi liječnici sa sigurnošću mogli pratiti razvoj ploda.  Odjel ginekologije nudi nekoliko trudničkih testova, među kojima je kombinirani test probira kojim se procjenjuje fetalni rizik za kromosomopatiju. Važan segment je i Harmony Prenatal test koji predstavlja metodu analize DNA iz majčine krvi, a koji s visokom pouzdanošću indicira rizik za kromosomske poremećaje. To mogu biti različite vrste trisomija: Downov sindrom, Edwards sindrom i Patau sindrom. Najsuvremenija prenatalna dijagnostika Poliklinike Aviva uz pomoć Harmony Prenatal testa nudi pouzdane i sigurne rezultate u više od 99% slučajeva.

Odjel ginekologije čini tim stručnjaka specijalista iz ginekologije i opstetricije koji će pružiti najbolju podršku u očuvanju zdravlja žena bilo da govorimo o:

• adolescentnoj ginekologiji
• planiranju obitelji i kontracepciji
• obradi i liječenju neplodnosti
• kontroli i nadzoru trudnoće
• obradi i liječenju žena u klimakteriju i menopauzi

Imam li policistične jajnike? Hoću li ću moći ostvariti roditeljstvo? – vrlo su česta pitanja u ginekološkoj ambulanti s kojima se svakodnevno susrećemo.
Više o sindromu policističnih jajnika pročitajte u našoj rubrici Zdravi savjeti, članaka dr. med. Lade Šumilin “Sindrom policističnih jajnika”.

Liječnici i osoblje odjela

Lada Šumilin
dr. med. specijalistica ginekologije i opstetricije
Lada Šumilin