Vi ste ovdje > Odjeli i liječnički pregledi > Odjeli > Oftalmologija

Oftalmologija

Moja lista pregleda (0)

Vaša lista liječničkih pregleda* je prazna. Kako biste dodali liječnički pregled u listu, odaberite ga klikom na “Dodaj na listu pregleda.

*Lista pregleda služi kao informativni izračun. Dodavanjem na listu pregleda, ne naručujete se na pregled.

Ukupna cijena:

Naruči se

Oftalmologija:  Zbog svakodnevnoga dugotrajnoga gledanja u zaslon kompjutora osjećate da vidite slabije? Napravite kompletan i individualizirani pregled kod vrhunskih specijalista oftalmologije Poliklinike Aviva.

• Dijagnostika i liječenje glaukoma
  • Bolesti prednjeg segmenta
  • Bolesti stražnjeg segmenta
  • Pregled vidnog polja, kompjuterizirana perimetrija (Octopus)
  • Određivanje korekcije (naočale)

Detaljan pregled vida kompjuterskim refraktometrom utvrdjuje refrakcijske greške poput kratkovidnosti, dalekovidnosti, astigmatizma ili tzv. staračke dalekovidnosti  koja se javlja nakon 45 godine života.

Osim vidne oštrine uključen je biomikroskopski pregled oka, mjerenje očnog tlaka, mjerenje debljine rožnice (pahimetrija), pregled očne pozadine (fundus), ukoliko je potrebno sa širenjem zjenica.

VIDNO POLJE

Također obavljamo pregled kompjuteriziranog  vidnog polja Octopus 101.Pregled oka također daje uvid u stanja mnogih drugih organa i bolesti poput glavobolja, visokog krvnog tlaka, dijabetesa, poremećaja rada štitne žlijezde.

Suvremeni način života i dugotrajno gledanje u ekran kompjutera, razne vrste osvjetljenja u radnom prostoru, stalni stres kojem su ljudi danas izloženi dovode do poremećaja kvalitete vida kao i simptoma poput glavobolje, crvenila očiju, peckanja, suzenja, osjećaja suhoće, pijeska…

VEZANI ČLANCI

Sindrom suhog oka

više

Liječnici i osoblje odjela

dr. sc. Mirna Zlatar, dr. med, spec. oftalm.
prim. mr. sc. Zdenko Bujger
dr. med. oftamolog