Vi ste ovdje > Odjeli i liječnički pregledi > Odjeli > Reumatologija i imunologija

Reumatologija i imunologija

Reumatologija i klinička imunologija su grane interne medicine koje se bave proučavanjem, dijagnosticiranjem i liječenjem reumatskih bolesti. Broj oboljelih od reumatskih bolesti je u porastu. Etiologija većine reumatskih bolesti je nejasna, iako su smatra da su u nastanku važni vanjski čimbenici i genetska predispozicija. Najčešće je riječ o kroničnim bolestima koje uz lokomotorni sustav zahvaćaju i unutarnje organe. Reumatske bolesti su najčešći pojedinačni uzrok tjelesnog oštećenja i invaliditeta.

Najčešći poremećaji koji su predmet interesa reumatologa i kliničkog imunologa u svakodnevnoj praksi su: reumatoidni artritis, seronegativni spondiloartritisi, psorijatični artritisi, sustavni eritemski lupus, sustavna skleroza, Sjogren sindrom, dermatomiozitis i polimiozitis, nediferencirana bolest vezivnog tkiva, vaskulitisi, sarkoidoza, imunodeficijencije i poremećaj sustava komplementa,. Najčešći razlog upućivanja bolesnika na obradu u reumatološko-imunološke ambulante su bolovi u zglobovima nejasne geneze.

U odjelu reumatologije i kliničke imunologije radi dr. sc. Ana Gudelj Gračanin, internist, reumatolog, klinički imunolog i alergolog.

U okviru našeg odjela reumatologije i kliničke imunologije nudimo vam usluge  reumatološkog pregleda uz opći internistički pregled.

Jedna od naših posebnosti je pružanje usluge ultrazvučne analize lokomotornog sustava kojeg radi reumatolog.

Moja lista pregleda (0)

Vaša lista liječničkih pregleda* je prazna. Kako biste dodali liječnički pregled u listu, odaberite ga klikom na “Dodaj na listu pregleda.

*Lista pregleda služi kao informativni izračun. Dodavanjem na listu pregleda, ne naručujete se na pregled.

Ukupna cijena:

Naruči se

Liječnici i osoblje odjela

dr. sc. Ana Gudelj Gračanin
dr. med. internist, reumatolog, klinički imunolog i alergolog
dr. sc. Ana Gudelj Gračanin