Onkološko savjetovanje

U okviru našeg odjela onkologije nudimo vam usluge onkološkog pregleda i savjetovanja za bolesnike koji imaju novodijagnosticiranu malignu bolest te za bolesnike koji se već liječe i htjeli bi dobiti drugo mišljenje ili jednostavno žele savjet onkologa. Posebnu ekspertizu imamo u području raka dojke, urogenitalnih i ginekoloških tumora gdje nudimo ekspertni pregled i mišljenje u okviru onkološkog konzilija, u kojemu je uz onkologa i kirurg, urolog, ginekolog i radiolog, a po potrebi i internist. Poznato je da se najkvalitetniji savjet za liječenje i praćenje maligne bolesti dobije u okviru multidisciplinarnog tima te time slijedimo praksu izvrsnosti.

Jedna od naših posebnosti je i ekspertiza u području ciljane terapije tumora na osnovi specifičnog molekularnog ustroja te u tom segment nudimo pomoć u pribavljanju i provedbi konzilijarnog mišljenja vodećih svjetskih stručnjaka iz onkologije te specijaliziranih laboratorija za određivanje mutacijskog statusa tumora i metastaza.

Nudimo i savjetovanje u vezi s radioterapijskim liječenjem, genetikom malignih bolesti ako osoba ima genetsku opterećenost rakom te pružamo i preventivne onkološke preglede, u svrhu modifikacija životnih stilova i navika s ciljem smanjenja rizika pojavnosti raka.

Jure Murgić
dr. med., specijalist radioterapije i onkologije
Jure Murgić