Pregled otorinolaringologa s fiberendoskopijom

Pregled otorinolaringologa s fiberendoskopijom klinički pregled specijalista otorinolaringologa i pregled instrumentom fiberendoskopom

Osnovni ORL  otorinolaringološki pregled uključuje pregled uha, nosa, grla i vrata.

• UHO – pregled uške, vanjskog i unutarnjeg zvukovoda te bubnjića.
  • GRLO – pregled ždrijela, usne šupljine i grkljana.
  • NOS – pregled nosnih prostora i nosne pregrade

Fiberendoskopija

Fiberendoskopija je endoskopski pregled koji se izvodi malom kamerom, kojom se pregledava nos, nosnog dijela ždrijelo, ušća Eustachijeve tube, ušća paranazalnih sinusa, treći krajnik, te po potrebi i ostali dijelovi.

Koristi se pri dijagnosticiranju upalnih bolesti nosa i sinusa, alergijskih bolesti nosa i sinusa, veličine i stanja trećeg krajnika, bolesti ušća Eustachijeve cijevi i bolesti srednjeg uha, tumora nosa, sinusa i nosnog dijela ždrijela, nosne polipoze, bolesti na glasnicama i grkljanu-

Pretraga traje nekoliko minuta, nema bolnih senzacija, ali zahtijeva suradnju klijenta za što bolje izvođenje pretrage.

U Poliklinici Aviva osnovni ORL pregled omogućuje otkrivanje i ranu dijagnostiku raznih bolesti uha, nosa i grla te štitnjače. Primjerice, uočava se postojanje ‘treće mandule’ u djeteta, omogućuje se rano otkrivanje neke promjene na grkljanu, dijagnosticiraju se upalne bolesti ili polipi u području nosa i paranazalnih šupljina ili bolesti srednjeg uha. Napomena – kod upala vanjskog uha, moguća potreba za dodatnim postupkom – ISPIRANJE UHA, BRIS UHA, INSTALACIJA LIJEKA S TAMPONOM U UHOKod nagluhosti, moguća potreba za dodatnim postupkom – ISPITIVANJE SLUHA.

Jerko Biloš
dr. med., specijalist otorinolaringologije i maksilofacijalne kirurgije, s užom specijalizacijom iz plastične kirurgije glave i vrata
Jerko Biloš
prim. mr. sc. Jelena Kovačić
dr. med., spec. otorinolaringlogije i subspec. audiologije
prim. mr. sc. Jelena Kovačić
Nije potrebna posebna priprema. Ponijeti postojeću  medicinsku dokumentaciju, ukoliko postoji.