Loading...

Slijedeći tradiciju kontinuiranog razvoja i aktivnog sudjelovanja rukovodstva u ostvarivanju kontinuiranog poboljšanja kvalitete, donosimo:

POLITIKU KVALITETE Poliklinike Aviva

Sve naše aktivnosti usmjerene su potrebama naših pacijenata kreiranjem okruženja koje trajno unapređuje kvalitetu poslovnih procesa u skladu s usvojenim postupcima i standardima, a rezultat su:

  1. Stručnosti, motivacije i odanosti zaposlenih,
  2. Primjene vrhunskih tehnologija i suvremene medicinske doktrine,
  3. Partnerstva s našim korisnicima usluga i dobavljačima,
  4. Stalne brige o sigurnosti zaposlenika i njihovog cjelokupnog okruženja,
  5. Praćenje povratnih informacija pacijenata i primjena rezultata analiza za unapređenje usluga.

Zdravlje za cijelu obitelj!

Rezultate postižemo upravljanjem te stalnim unapređenjem kvalitete u skladu sa zakonskom regulativom, normama ISO 9001:2015, ISO 7101:2023 i AACI Međunarodnim akreditacijskim standardom za zdravstvene ustanove.

Zagreb, 26. 03. 2025.

Ravnateljica:
dr. sc. Nevenka Kovač, dr. med.