“Jedno lice Parkinsonove bolesti”

“Knjigu Jedno lice Parkinsonove bolesti napisala je pcijentica koja boluje od Parkinsonove bolesti, s paralelnim pojašnjenjima patoloških zbivanja napisanim od strane specijalistice neurologije. Takva simbioza je unikatna, što tom djelu daje poseban značaj. Bit će to interesantno i poučno štivo koje će mnogima pomoći u poboljšanju kvalitete života i nošenju s Parkinsonovom bolesti.”

doc. dr. sc. Hrvoje Budiničević, iz recenzije

“Bolesti mozga iznimno su značajan javnozdravtsveni problem, posebno zbog svoje učestalosti. Svaka šesta osoba tijekom života oboli od jedne bolesti mozga. Parkinsonova bolest je jedna od najčešćih neurodegenerativnih bolesti mozga. tema knjige je nedvojbeno relevantna sa stanovišta boljeg razumijevanja Parkinsonove bolesti. Knjiga je namijenjena stručnoj i znanstvenoj publici iz područja prirodnih i humanističkih znanosti, posebno zainteresiranim pojedincima koji žele saznati više i sagledati širu sliku zbivanja u Parkinsonovoj bolesti.”

akademkinja Vida Demarin, iz recenzije

Osvrt Ante Vrankovića na knjigu (na engleskom jeziku) pročitajte na:  https://povcast.hr/brise-li-bolest-covjeka-ante-vrankovic-o-jedno-lice-parkinsonove-bolesti-marine-baricevic-i-sandre-morovic/

Marina Baričević

doc. dr. sc. Sandra Morović, spec. neurologije, medicinska ravnateljica Poliklinike Aviva