Novi endoskopski aparat na odjelu gastroenterologije za vrhunsku uslugu!

Biti u korak s vremenom i suvremenom medicinom imperativ je u pružanju usluge našim klijentima na najvišoj razini. Kontinuiramo ulažemo u novu opremu, koja svojom tehnologijom povećava kvalitetu same pretrage te omogućava brži put do dijagnoze. Najnovija generacija gastroskopa i kolonoskopa proizvođača FujiFilm uz stručnost naših specijalista gastroenterologa, osiguravaju pouzdanu uslugu najviše razine.

ŠTO JE ENDOSKOPIJA?

Endoskopija je jedna od metoda pregleda u gastroenterologiji i u prijevodu znači “gledati iznutra”, pregledavati unutrašnjost šupljeg organa.

To je dijagnostička metoda koja nam značajno pomaže u prepoznavanju određenih bolesnih stanja jednjaka, želuca, tankog i debelog crijeva pa i terapeutska jer omogućuje liječenje pojedinih bolesnih stanja kao što su krvarenja iz probavnog trakta, otklanjanje novotvorina pa i postavljanje stenta.

Osnovni cilj ove pretrage je gledanje i prepoznavanje određenih bolesnih stanja unutar probavnog trakta što će značajno ovisiti o vještini, stručnosti i iskustvu endoskopičara (liječnika) ali i o kvaliteti endoskopske opreme koja se koristi.

KOJE SU PREDNOSTI NOVOG ENDOSKOPSKOG APARATA KOJEG KORISTIMO U POLIKLINICI AVIVA?

U našoj Poliklinici, na odjelu gastroenterologija se koristi zadnja najnovija generacija gastroskopa i kolonoskopa proizvođača FujiFilm uz vrhunsku dezinfekciju u mašini za pranje i dezinfekciju endoskopa.

Endoskop koji se koristi u Poliklinici Aviva omogućava Full HD sliku zbog ugrađenog procesora sa LED osvjetljenjem, što bitno utječe na kvalitetu endoskopske slike. LED osvjetljenje je ekonomičnije i više ekološki nego kod starijih modela endoskopa koji koriste xenon lampe.

Aparat također koristi inovativnu kombinaciju Linked color imaging (LCI) i Blue Color Imaging (BCI) čime je tijekom pretrage moguće s lakoćom uočiti eventualne patološke promjene unutar sluznica probavnog trakta.   Zbog povećanog kontrasta, uspješnija je vizualizacija i detekcija potencijalnih znakova upale probavnog trakta. Moć fokusiranja slike prilikom pretrage, omogućuje uočavanje detalja probavnog trakta čak do 2 mm. (Foto 2)

Zbog svojih smanjenih dimenzija u promjeru endoskopa, pretrage su ugodnije za pacijenta, a samim time su i brže gotove.

ČIŠĆENJE I DEZINFEKCIJA APARATA

Iznimno nam je stalo do sigurnosti naših pacijenta što podrazumijeva čistoću i dezinfekciju naših aparata, stoga koristimo perilicu namijenjenu isključivo dezinfekciji endoskopa, serije MedivatorisTM ISATM. Pranje aparata je kratko i vrlo efikasno, a tijek i vrijeme dezinfekcije se prati kroz računalni program koji perilica koristi.

U Poliklinici Aviva nudimo gastroskopiju i kolonoskopiju, sa i bez anestezije, u jutarnjim i popodnevnim terminima.

Preuzmite cjenik odjela!