NOVO! Alergijski testovi iz krvi na 295 alergena

ALERGO295 predstavlja najnoviju generaciju dijagnostičkih testova razvijenih na temelju najnaprednijeg znanja na području nanotehnologije za mjerenje specifičnog IgE antitijela, koristeći molekularne alergene i alergene ekstrakte.

Njegova upotreba neophodna je kod svih alergijskih bolesti kao što su rinitis, astma, urtikarija, ekcem, anafilaksija, konjuktivitis i gastrointestinalni poremećaji.

ALERGO295 test pogodan je i za rano otkrivanje i dijagnostiku, posebno kod bolesnika s pozitivnom obiteljskom anamnezom na alergijske bolesti, uz prisustvo povišene razine IgE antitijela.

Ovim testom izbjegnute su križne reaktivnosti, koje predstavljaju veliki problem u dijagnostici alergija.

Alergo 295 pogodan je za otkrivanje okidača pojave simptoma kod bilo koje IgE antitijelom posredovane bolesti.
Test obuhvaća 295 komponenti u jednom testu: 117 alergena te 178 alergene molekule

• Grinje i drugi člankonošci te insekti
  • Pelud biljaka (pelin, crkvina, ambrozija, platana, itd.)
  • Pelud trava
  • Pelud drveća (čempres, maslina, javor, lijeska, breza, joha, itd.)
  • Životinjska dlaka (pas, mačka, konj, štakor)
  • Plijesni i gljivice (Alternaria, Aspergillus, Penicillium, Candida, Trycophyton)
  • Namirnice životinjskog podrijetla (mlijeko, jaja, ribe, rakovi, meso, mekušci, itd.)
  • Namirnice biljnog podrijetla (pšenica, kukuruz, jabuka, breskva, kivi, soja, kikiriki, orah, lješnjak, rajčica, jagode, povrće, itd.)
  • Otrovi kukaca (pčele i ose)
  • Lateks

Dijagnostika alergijskih bolesti nikada nije bila preciznija i dostupnija

• Nije potrebno prekidati medikamentoznu terapiju, uključujući uzimanje antihistaminika i kortikosteroida
  • Nije potrebno biti na tašte
  • Može se provoditi u bilo kojoj životnoj dobi, od novorođenčadi do starije životne dobi
  • Potrebna je mala količina krvi
  • Testom se mogu identificirati alergijske reakcije koje se još nisu pojavile, ali se mogu manifestirati u budućnosti
  • Laboratorijsko izvješće sa stručnim tumačenjem rezultata

Kliknite i preuzmite demo verziju rezultata testa – ALERGO295 -DEMO

Pročitajte članak i saznajte više!

Naručite se: ALERGO295