Novo! Hematološka ambulanta u Poliklinici Aviva

Od sada u Poliklinici Aviva možete obaviti i preglede specijalista hematologa kod prim. dr. sc. Mirte Mikulić!

Pregled hematologa

Kontrolni pregled hematologa

Naručite se još danas:

T: 01/4693-111

M: info@poliklinika-aviva.hr

PREGLED HEMATOLOGA I HEMATOLOGIJA

Hematologija je grana interne medicine koja se specijalizira za istraživanje, dijagnosticiranje, liječenje i sprječavanje benignih i malignih bolesti krvotvornog sustava te potemećaja zgrušavanja. U najčešće benigne bolesti ubrajaju se anemije (slabokrvnost), a u maligne limfomi, mijelom i leukemije. U poremećaje zgrušavanja ubrajamo trombocitopenju, trombofilije (pojačana sklonost zgrušavanju krvi) i hemofilije (smanjena sposobnost zgrušavanja krvi, odnosno sklonost krvarenju).

Hematolog je liječnik koji se specijalizirao za istraživanje, dijagnosticiranje, liječenje i sprječavanje benignih i malignih bolesti krvotvornog sustava i poremećaje zgrušavanja.

PREGLED HEMATOLOGA uključuje uzimanje anamneze (razgovor sa pacijentom), fizikalni pregled, slušanje rada srca i pluća (auskultacija), savjet i preporuke za daljnje liječenje, a u slučaju potrebe prijedlog dodatnih pretraga kao što su biokemijska i imunokemijska obrada i dr., kako bi se mogla razjasniti priroda i uzrok eventualnog hematološkog poremećaja.

KADA JE POTREBNO OBRATITI SE LIJEČNIKU HEMATOLOGU?

Internistu hematologa je potrebno posjetiti ukoliko postoji:

• osjećaj umora i malaksalosti, krvarenje, spontani nastanak modrica  i sl.
  • uvećani limfni čvorovi
  • glavobolju ili nastanak pletore
  • groznica, povišenu tjelesnu temperaturu uz česte ponavljane infekcije
  • potreba za obradom i/ili praćenjem nakon tromboembolijskih incidenata
  • potreba savjetovanja o antikoagulantnoj terapiji

Potrebno je ponijeti prethodnu medicinsku dokumentaciju (ukoliko je imate) te laboratorijske analize.