Obilježili smo Hrvatski dan osviještenosti o debljini u Poliklinici Aviva

Znate li da su Hrvati proglašeni najdebljim narodom u EU?  Danas, 16.3., na Hrvatski dan osviještenosti o debljini, posebnu pozornost pridajemo prevenciji, dijagnozi i liječenju debljine, bolesti koja je postala jedan od najvećih zdravstvenih problema današnjice.

Debljina je „skrivena“ bolest, zbog čega su pacijenti nerijetko uvjereni da nije riječ o bolesti koju treba liječiti, osim ako se ne razviju komplikacije. Stanje je to prekomjernog nakupljanja masnog tkiva u organizmu koje može imati štetan učinak na zdravlje čovjeka. Pridonosi razvoju kroničnih bolesti poput bolesti srca i krvnih žila, šećerne bolesti, endokrinoloških poremećaja, nekih malignih bolesti i mnogih drugih.

U Poliklinici Aviva, našim smo pacijentima omogućili besplatnu uslugu analize sastava tijela kod naše dr.sc. Mirele Marić, mag. nutricionizma. Uz to smo pacijentima podjelili jabuke, kraljice voća pune potrebnih nutrijenata.

Uz podatke o tjelesnoj težini, količini masnog tkiva, mišićnoj masi, količini vode i BMI indeksa, pacijenti su dobili segmentalnu analizu ruku, nogu i trupa, sa smjernicama za daljnje ciljano vježbanje. Svi podaci dobiveni su na prethodno izmjerenoj visini, težini, godinama, spolu i stupnja tjelesnoj aktivnosti osobe koja se mjeri. Nakon analize dr.sc. Mirela Marić dala je pacijentima smjernice za daljnju nutricionističku obradu i prehranu. Odaziv je bio velik, a nama je posebno drago bilo vidjeti lica zadovoljnih pacijenata.

Cilj obilježavanja ovog dana je istaknuti uzroke i posljedice debljine kao i važnost prevencije debljine, poticanja pravilne prehrane i tjelesne aktivnosti, kao preduvjeta za smanjenje niza bolesti koje su usko povezane s prekomjernom tjelesnom masom. Podizanje svijesti o veličini problema debljine u Hrvatskoj neophodno je za poticanje građana na pozitivne promjene u stilu i kvaliteti života.

Poliklinika Aviva u sklopu vlastitog Centra za regulaciju tjelesne težine, na čelu s voditeljicom dr. sc. Mirelom Marić, već više od 10 godina se bavi svim navedenim problemima tjelesne težine, kao i prevencijom i rješavanjem njenih posljedica.

Odaberimo kvalitetniji život i brinimo o sebi – ponekad su dovoljne samo male svakodnevne promjene i podrška najbližih.

Obratite nam se s povjerenjem!