Pregled gastroenterologa

Pregled gastroenterologa je pregled subspecijaliste koji temeljem anamneze detaljnog kliničkog pregleda abdomena, digitorektolarnog pregleda i dodatnih dijagnostičkih pretraga postavlja točnu dijagnozu bolesti i propisuje terapiju ako je indicirano.

Što je kompletan pregled gastroenterologa?

Pregled gastroenterologa je pregled subspecijaliste koji temeljem anamneze detaljnog kliničkog pregleda abdomena, digitorektolarnog pregleda (prema indikaciji i procjeni liječnika), postavlja dijagnozu bolesti i propisuje terapiju. Prema potrebi, indicira dodatne dijagnostičke pretrage.

Kada je potrebno obaviti pregled?

Pregled gastroenterologa potrebno je obaviti ukoliko imate subjektivnih i objektivnih tegoba (osjećaj neugode u trbuhu, pojava boli, mučnine, povraćanja, žgaravice, napuhivanja, žarenja, prolijeva, tvrde stolice i izostanka stolice, krvi u stolici). Suvremeni oblik života, načini i navike u prehrani, dodaci prehrani te načini proizvodnje prehrambenih namirnica, utječu u značajnoj mjeri na zdravlje probave i izazivaju funkcionalne bolesti, pa i na bolesti koje direktno oštećuju integritet probavnog trakta. Karcinom debelog crijeva drugi je po učestalosti kod osoba oba spola te se godišnje u Hrvatskoj otkrije preko 2000 novih slučajeva. Zbog svih ovih razloga važno je na vrijeme obaviti preventivni pregled kako bi se smanjio rizik obolijevanja te dobile preporuke za prevenciju.

U sklopu našeg Gastroenterološkog Odjela nudi se:

pregled gtastroenterologa

Vladimir Šalamon, dr. med.,
spec. interne medicine, subspecijalist gastroenterologije
Vladimir Šalamon, dr. med.,
Prim. dr. sc. Slavica Naumovski-Mihalić,
dr. med., spec. internist-gastroenterolog i hepatolog
Prim. dr. sc. Slavica Naumovski-Mihalić,
prim. dr. sc. Vedran Tomašić
dr. med., spec. interne medicine i uže specijalnosti iz gastroenterologije
prim. dr. sc. Vedran Tomašić
dr. sc. Darko Horvat
dr. med., specijalist internist gastroenterolog, hepatolog
dr. sc. Darko Horvat
Na pregled ponijeti prethodnu medicinsku dokumentaciju.