Tihomir Bradić

dr. med., specijalist interne medicine, subspecijalist gastroenterologije

Tihomir Bradić, dr. med., spec. internist – gastroneterolog

U Poliklinici Aviva počinje s radom u lipnju 2022. godine, u gastroenterološkoj ambulanti.

Obrazovanje

2012. je u prosincu položio subspecijalistički ispit iz gastroenterologije.
2011. je obranio temu disertacije «Utjecaj interleukinskog polimorfizma IL1beta i receptora IL1RN na progresiju displazije u korpus predominantnom gastritisu»
2011. godine završio je Tečaj trajnog usavršavanja „ Ultrazvuk abdominalnih organa“ pri Medicinskom fakultetu u Zagrebu
2010. je započeo sa subspecijalizacijom iz gastroenterologije na KB Merkur
2009. je upisao 1. godinu doktorskog poslijediplomskog studija na Medicinskom fakultetu u Sveučilišta u Zagrebu
2007. je u prosincu uspješno položio specijalistički ispit iz Interne medicine
2006. je položio Bazični tečaj Europske škole enteralne i parenteralne prehrane održan u Zagrebu.
2005. položio je Tečaj naprednog održavanja života (ALS) po programu ERC
U listopadu 2003 započeo je specijalizaciju iz interne medicine Tijekom 2003. položio je edukacijski tečaj iz hitne medicine po programu Royal University of Melbourne. U sklopu programa edukacije položio je tečajeve Pediatric advanced life support, Advanced life support, Trauma life support.
Upisao je Medicinski fakultet Sveučilišta u Zagrebu akademske godine 1995/6, a diplomirao 2001. godine s prosjekom ocjena 4,3.
Akademske godine 1994/95 maturirao je u Gimnaziji «Fran Galović» u Koprivnici s odlčnim uspjehom.

Radno iskustvo

Po povratku u Hrvatsku zaposlio se na KBC Rebro gdje je član tima intervencijske gastroenterologije. Bavi se terapijskom i dijagnostičkom endoskopijom ngornjeg i donjeg probavnog sustava.
Od rujna 2017 – 2020 radi na sveučilišnoj bolnici Sahlgrenska u Gothenburgu, Švedska. Radi u endoskopiji na području dijagnostičke i terapijske endoskopije kao i timu za ispitivanje i razvoju Fujinonovih BLI i LCI endoskopa. Suvereno vlada kromoendoskopijom te endoskopijom s uvećanom slikom visokek definicije te je dio tima za nadzorne kolonoskopije u bolesnika s upalnim bolestima crijeva, screening programu kolorektalnog karcinoma, endoskopske mukozne resekcije, kompleksne polipektomije, dilatacije stenoza liječenju krvarenja iz gornjeg i donjeg probavnog sustava, endoskopsko liječenje varikoziteta jednjaka i želuca. Također je jedan od liječnika zaduženih za izobrazbu mlađih kolega. Dio je tima od 8 liječnika koji izvode ERCP. Sve endoskopske zahvate izvodi u svjesnoj sedaciji, koju vodi samostalno. Pd tutorstvom doc. dr. Shunsuke Yamamota usvojio je colon axis straghtening tehniku kod kolonoskopije.
U polikliničkom dijelu dio je tima za liječenje upalne bolesti crijeva te ima veliko iskustvo u liječenju imunomodulatornom kao i biološkom terapijom kao i inovativnim malim molekulama. Također je uključen u pretransplantacijske procjene bolesnika s cirozom jetre kao član transplantacijskom sustava bolnice u Sahlgrenskoj, te liječenje komplikacija portalne hipertenzije. U tom sustavu, osim što radi u kliničkoj procjeni i praćenju bolesnika koji su kandidati za ugradnju TIPSSa (transjugularnog portosistemskog stenta) voditelj je i nacionalnog registra za liječenje portalne hipertenzije pri Sahlgrenskoj. Na odjelu liječi i obrađuje bolesnike s komplikacijama ciroze jetre i upalnih bolesti crijeva.
Od veljače 2020 dobio je titulu överläkare, što odgovara primarijatu.
Od travnja 2014 do rujna 2017. radi kao gastroenterolog na Zavodu za gastroenterologiju KB Dubrava. Obavlja dužnosti u sklopu Referalnog centra za bolesti pankreatobilijarnog sustava Republike Hrvatske kao intervencijski gastroenterolog. Također obavlja dužnosti u području opće gastroenterologije i hepatologije te opće interne medicine. U okviru hitne službe radi kao voditelj smjene u Hitnoj internističkoj ambulanti te u Odjelu za intenzivno liječenje Klinike za unutarnje bolesti KB Dubrava.
Od travnja 2010. radi na Odjelu gastroenterologije KB Merkur. Radi kao odjelni liječnik, specijalist interne medicine, a od 12.mjeseca 2012, subspecijalist gastroenterolgije, na Zavodu za gastroenterologiju, u endoskopskom laboratoriju u sklopu kojeg pokriva službu 24 satne pripravnosti, radi gastroskopije, kolonoskopije, polipektomije, APC, ERCP, član je transplantacijskog tima te sudjeluje u liječenju bolesnika s transplantiranom jetrom na odjelu i transplantacijskoj ambulanti, alokaciji organa, radi u gastroenterološkoj ambulanti i dnevnoj bolnici gdje liječi bolesnike s upalnim bolestima crijeva i kroničnim virusnim hepatitisom. Također radi u ultrazvučnom laboratoriju kao ultrasoničar, radi ciljane i slijepe biopsije jetre.
Dežura u Jedinici intenzivnog liječenja i Koronarnoj jedinici.
Od prosinca 2007 radi kao internist na Odjelu za unutrašnje bolesti OB Koprivnica, Odsjeku gastroenterologije. Tijekom rada u toj ustanovi radi u endoskopskom laboratoriju te vrši dijagnostičke i terapijske endoskopske zahvate, sudjeluje u pripravnostima endoskopskog tima za potrebe liječenje hitnih stanja iz područja gastroenterologije.
Zaposlen je u OB «dr. Tomislav Bardek» Koprivnica od 2001, gdje je obavio pripravnički staž. Od 2002. radi na Odjelu za unutarnje bolesti kao odjelni liječnik, a od listopada 2003. u službi specijalizanta interne medicine.

Aktivnosti

Godine 2016. član je organizacijskog odbora međunarodne endoskopske radionice “7th Adriatic EUS and ERCP” Klinička Bolnica Dubrava, Zagreb 2-3 lipnja, 2016.
Godine 2016. član je organizacijskog odbora International Symposium Adriatic Club for Mucosal Immunology: “Protection of Gastrointestinal Mucosa and beyonf: From PPIs to microbiota and pathways of mucosal immunity and nutritive allergy” June 10th, 2016.
Godine 2015. član je organizacijskog odbora 1. kongresa Hrvatskog društva za imunologiju sluznice s međunarodnim sudjelovanjem u Opatiji 1. – 4. listopada 2015.
Godine 2015. član osnivač Adriatic Club for Mucosal Immunology, 3. listopad 2015.
Od 2013 do 2017. je član Povjerenstva za stručnu edukaciju liječnika Hrvatskog liječničkog zbora.
Od 2010.-2017. Godine član Hrvatskog društva za medicinsko vještačenje Hrvatskog liječničkog zbora
Godine 2011. jedan od suosnivača Hrvatsko društvo za imunologiju sluznice Hrvatskog liječničkog zbora,
U razdoblju 2011-2016. je tajnik Hrvatskog društva za imunologiju sluznice Hrvatskog liječničkog zbora
Od 2011.-2016.god. tajnik Hrvatsko društvo za imunologiju sluznice Hrvatskog liječničkog zbora,
Od 2003 predsjednik je Bolničkog povjerenstva za kvalitetu medicinske dokumentacije Opća bolnica Dr. Tomo Bardek – Podružnica HLZ Koprivnica .
Član uredništva studentskog časopisa «Medicinar», u razdoblju od 1998 – 2001.
Član je Studentske sekcije Hrvatskog liječničkog zbora od 1999,
dopredsjednik od 2000/02.
Član je organizacijskog odbora prvog studentskog kongresa u Zagrebu, ZIMS 2001.
1999/2000 član
Radne grupe za ljudske potencijale zdravstvenog sustava unutar projekta «Hrvatska 21»

Objavljeni radovi i prezentacije

1. Bradić T, Flegarić – Bradić M, Osnocni standari medicinske dokumentacije, poglavlje u knjizi „ Upravljanje kvalitetom – standardi kvalitete u bolničkoj zdravstvenoj zaštiti“, 2002.
  2. Godine 2011 koautorjenaraduPosttransplantacijskalimfoproliferativnabolestubolesnikastransplantacijomjetre – iskustvoKBMerkur; ActamedicaCroatica (1330-0164) 65 (2011), S1; 3743
  3. Mosler D, Cavrić G et al. Erythroblasts in peripheral blood of adult patient as an adverse prognostic sign – a case report. Acta medica Croatica, 2011.
  4. Filipec – Kanižaj T, Budimir J, et al. Post – transplant lymphoprolipherative disease in liver transplant recipients – Merkur University Hospital single center expirience, Acta Medica Croatica 2011.
  5. Katicic M, Kanizaj Filipec T, Skurla B et al. Should the national strategy for the first line treatment od H pylori infection be changed? Conference: International Workshop on Helicobacter and Related Bacteria in Chronic Digestive Inflammation and Gastric Cancer Location: Madrid, Sep 12-14,2013. Helicobacter Vol 18, special issue pages 129-129, published Sep 2013.
  6. Katicic M, Filipec – Kanizaj T. et al. Time trends in the choice of H. pylori rescue treatments after one or two failures of standard PPI-Clarithromycin/Metronidazole containing Therapy in referral Center for H. Pylori in Zagreb, Croatia. Conference: 25th International Workshop on Helicobacter and Related Bacteria in Chronic Digestive Inflammation and Gastric Cancer. Location: Ljubljana, Slovenia. Dep 13-15.2012, Helicobacter Vol: 17, Speciali issue: SI Suppl. 1. 74-74; Sep 2012.

6.Zuskin E, Kern J, Mustajbegovic J et al. Respiratory symptoms in fish processing workers on the adriatic coast of croatia. Arhin za higijenu rada i toksikologiju. Vol: 63, Issue 2 pages 199-205, Jun 2012.

1. Kanizaj Filipec T, Katicic M, Skurla B et al. Role of H. pylori eradication therapy success on 5 year dynamics of dysplasia. Conference: 24th International Workshop on Helicobacter and Related Bacteria in Chronic Digestive Inflammation and Gastric Cancer. Location: Dublin, Ireland, Date Sep 11-13 2011. Helicobacter Vol 16, Special issue Supplement 1, Pages 80-80. Published Sep 2011.
  2. Katicic M, Kanizaj Filipec T, Mrzljak A et al. The Decline in prevalence of H pylori infection in Croatia affects significantly the incidence of oesophago-gastro-duodenal endoscopic findings. 24th International Workshop on Helicobacter and Related Bacteria in Chronic Digestive Inflammation and Gastric Cancer. Location: Dublin, Ireland, Date Sep 11-13 2011. Helicobacter Vol 16, Special issue Supplement 1, Pages 105-105. Published Sep 2011.
  3. Labar B, Rudan I, Ivankovic D et al. Haematological malignancies in childhood in Croatia: Investigating the theories of depleted uranium, chemical plant damage and”population mixing” European Journal of Epidemiology Vol 19, Issue 1, Pages 55-60, Jan 2004.
  4. Bradić T: Endoscopic Diagnostic Methods in Portal Hypertension and Vascular Liver diseases. Syllabus 2nd Semminaria Hepatologica: Disorders of Hepato-Portal Circulation, Portal Hypertension and Vascular Liver Diseases, March 4th 2016
  5. Bradić T: Long – term PPI use for gastroduodenal protection: risks and benefits, oral presentation: International Symposium of Adriatic Club for Mucosal Immunology, Novigrad, Croatia, June 10th, 2016, Oral presentation
  6. Bradić T: Endoskopija u svijetlu antitrombocitne i antikoagulantne terapije, oralna prezentacija, “7th Adriatic EUS and ERCP Workshop”, KB Dubrava, June 2-3rd, 2016.

U listopadu 2007. sudjelovao je na Hrvatskom internističkom kongresu s poster prezentacijom «Apsces jetre i tromboza mezenterijalne arterije kao komplikacija neliječenog apendicitisa»

U listopadu 2004. sudjelovao je na sastanku Hrvatskog gastroenterološkog društva s poster prezentacijom «Mukokela crvuljka kao diferencijalna dijagnoza karcinoma cekoascendensa.

U svibnju 2003. sudjelovao je poster prezentacijom na Hrvatskom kardiološkom kongresu Purulentni perikarditis u bolesnika s pleuropneumonijom kao uzročnik srčane tamponade.

U ožujku 2003  s oralnom prezentacijom sudjeluje na seminaru «Upravljanje kvalitetom – standardi kvalitete u bolničkoj zdravstvenoj zaštiti». Autor je teksta u istoimenom priručniku»Osnovni standardi medicinske dokumentacije».

U listopadu 2001. sudjeluje poster prezentacijom «Kvaliteta edukacije Medicinskog fakulteta u Zagrebu u očima studenata» na 1. međunarodnom studentskom kongresu u Zagrebu.

Usluge

Icon_Telephone