Predavanje: Suvremeni pristup dijagnostici i liječenju raka dojke

Pozivamo vas 16.5.2017. godine u 18:00 u Polikliniku Aviva na predavanje dr.med. Jure Murgića, spec. onkologije i radioterapije, na temu „Suvremeni pristup dijagnostici i liječenju raka dojke“ te saznajte sve o uzrocima, posljedicama, simptomima i suvremenom pristupu dijagnostici i liječenju.

Rak dojke je važan javno zdravstveni problem u Hrvatskoj. Učestalost raka dojke je u porastu. Ujedno je i najčešći zloćudni tumor u žena, s više od 2.500 novooboljelih žena godišnje te vodeći uzrok smrti od raka u ženskoj populaciji.

Unatoč programu ranog otkrivanja mamografskim probirom, ranijem i kvalitetnijem dijagnosticiranju, poboljšanom kirurškom liječenju te novijim pristupima u kemoterapijskom i hormonskom liječenju, u Hrvatskoj godišnje umre preko 900 žena od ove opake bolesti. Bolest se najčešće otkrije kao bezbolan čvor u dojci, uvlačenje kože ili bradavice ili kao bol u dojci.

Suvremeno liječenje raka dojke uključuje kombinaciju kirurškog, radioterapije i sustavnog liječenja. U liječenju su dostupni i novi inovativni lijekovi te se u raku dojke danas provodi individualizirano liječenje na osnovi molekularnih osobina tumora. Svaka bolesnica ima specifičan tumor te prima specifičnu terapiju.

U sklopu predavanjima prisutnima ćemo dijeliti edukativne letke i kupone s popustima na usluge Poliklinike Aviva!

Prijavite se do 14.5.2017. na besplatno predavanje i doznajte sve dijagnostici i liječenju raka dojke.

Broj prijava je ograničen, ulaz je slobodan, za više informacija obratite nam se na tel. 01/ 4693 111 ili na email: info@poliklinika-aviva.hr